Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T23:14:06+01:00
Wzór na Δ=b2 - 4ac
a=1, b=4, c=4
czyli Δ =4kwadrat - 4*4*1
Δ= 16-16=0

Jeżeli Δ jest zerowa to jest jedno miejsce zerowe funkcji.

czyli obliczamy x0=-b/2a
x0=-4 : 2
x0=-2
4 4 4
2010-02-11T23:17:19+01:00
X²+4x+4>0 - zadanie trzeba obliczyć z delty
a=1, b=4, c=4
wzór: Δ=b2-4*a*c
Δ= 16-16=0
Δ=0

funkcja posiada jedno miejsce zerowe
trzeba obliczyć to:
x₀=-b/:2a
x₀=-4 : 2
x₀=-2




2 5 2