Mieszkasz u angielskiej rodziny. Niestety ostatnio gospodarzom zaginał pies. Postanowiłes że pomożesz go znaleźć. Napiz ogłozenie w którym :
- podasz okoliczności zaginiecia psa
- opiszesz wygląd psa
- poinformujesz że na znalazce czeka nagroda
- napiszesz jak mozna sie z toba skontaktować


Zadanie jest pilne :) dam naj

2

Odpowiedzi

2010-02-12T00:04:53+01:00
Lost my dog
In Saturday of 15th April the dog lost in the park "green". The dog is small and brown and he has got a red collar. If you found him , you can ring to me. My number is 000 -999-985. The finder will get a prize.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T00:07:09+01:00
Announcement:
Lost DOG:
23.01.2000 lost years of dog-breed shepherd Albanian. in the morning the doors were open and the dog escaped. this is a two-year white male with a black patch on the eye and in the vicinity of the ridge.
finder please call 222-111-333 or 777-888-999
finder a reward!
thank you for your help

tłumaczenie:
Ogłoszenie:
ZAGINĄŁ PIES:
Dnia 23.01.2000 roku zaginął pies rasy- owczarek albański. nad ranem były otwarte drzwi i pies uciekł. jest to dwuletni samiec biały z czarną łatką na oku i w okolicach grzbietu.
znalazcę proszę o kontakt telefoniczny 222-111-333 lub 777-888-999
znalazcę czeka nagroda!
dziękuję za pomoc
1 5 1