Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T00:30:10+01:00
12cm=0,12m
V-objętość kostki
V=0,12³=0,001728[m³]

1m³-2500kg
0,001728m³-x

x=(2500kg*0,001728m³)/1m³= 4,32kg
2010-02-12T00:30:52+01:00
V=12³
V=1728

1728----0,001728

1---2500
0,001728----x
x=4,32
2010-02-12T00:33:19+01:00
Witam
dane: a=12cm, d=2500kg/m3=2,5kg/dm3
szukane: m

m = d*V V=a^3 = [12cm]^3 = 1728 cm3 = 1,728 dm3
m = 2,5kg/dm3*1,728dm3 = 4,32 kg

pozdrawiam