Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:25:40+01:00
Mogę grac w rugby cały czas.
W czym jesteś dobry?
Jestem dobry w pływaniu/ Jestem dobrym pływakiem.
Jesteś dobrym atletą? / muzykiem? / kucharzem? / artystą? / w pracach ręcznych?

Ostatniego słowa nie jestem pewna..
2010-02-12T18:46:23+01:00
I can play rugby at all.-Ja potrafię grać w ragby cały czas.

What are you good at ?-W czym jestes dobry?

I am good at swimming/I an a good swimmer.-Ja jestem dobry w pływaniu./Ja jestem dobrym pływakiem.


Are you a good at hlete ?-Czy jesteś dobrym w atletą?
/musician?/cook?/artist?/handmyman? muzykiem/kucharzem/artystą/w pracach ręcznych