Odpowiedzi

2010-02-12T09:24:30+01:00
Obliczymy pole koła:
IIr2 czyli II100
Pole koła:
100II=314j2
10II- bok kwadratu czyli
10II=31,4j oczywiscie w zaokragleniu:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T09:25:27+01:00
Średnica=10 Promień=5 Pole koła= pi razy 5 do kwadartu= 25pi bok powinien wyjść 5 pod pierwiastkiem pi :)
2010-02-12T09:30:41+01:00
P koła = P kwadratu
πr² = a²
2r = 10
r = 5

πr² = a²
5²π = a²
25π = a²/√
a = 5√π (pięć pierwiastka z pi)
Odp. Bok kwadratu jest równy 5√π (pięć pierwiastka z pi).