Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T09:41:48+01:00
Mi się wydaje, ze :
-chodzic do kościoła
-pomagać biednym
-być przykładem w mowie i postępowaniu
-nie wywyższać się wśród innych
-nie mieć żadnych złych nawyków
2 3 2
2010-02-12T09:41:52+01:00
1. Chodzić do kościoła
2. Przestrzegać przykazań Bożych
3. Modli się
4. W pełni uczestniczy we mszy Świętej
5. Obchodzi święta kościelne
1 1 1
2010-02-12T09:44:27+01:00
1.Modlić się rano wieczorem przed posiłkiem po posiłku
2.chodzić do kościoła
3.Nie grzeszyć
4.Wypełniać swoje własne postanowienia.
5.utrzymywać wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych w okresach postów.



PLISSAM O NAJjJjJjjJ