Odpowiedzi

2010-02-12T10:24:39+01:00
Porozmawiaj z nią o tym, powiedz że dojrzewasz i że teraz zaczynają cię interesowac chłopcy a nie lalki.
2010-02-12T10:24:56+01:00
Zacznij od przeszkadzania mamie na kazdym kroku... potem spytaj czy mozesz isc i powiedz ze dzieki temu bedzie miala cisze i spokoj w domu ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T10:25:37+01:00
Może powiedz, że w szkole już wszyscy się umawiają z chłopakami.
Nawet jak się z nim umuwisz to obiecaj, że nie straci to na nauce.
Może, że dojrzewasz.