Zad 2/27
c) 20% z 24godzin
f)40% z 1200ha
i)48% z 50kg

zad 3/37
c)40% liczby 12
f)10 1/5 liczby 300
i)33,3% liczby 196


zad 5/27
Smietana zawiera 18% tlusczu. Ile gramow tluszczu jest w 0.2kg smietany?

zad 6/37

serek homogenizowany zawiera 5,4& tluszczu. ile gramow tluszczu jest w 0,15kg serka?


ODPOWIEDZIMJAK NAJSZYBCIEJ PLIASKA!!

3

Odpowiedzi

2009-10-11T20:45:54+02:00
Zad 2/27
c) 20% z 24godzin = 24 / 5 = 4,8h
f)40% z 1200ha = 480ha
i)48% z 50kg = 24kg

zad 3/37
c)40% liczby 12 = 4,8
f)10 1/5 liczby 300 = 3060
i)33,3% liczby 196 = 65,268

zad 5/27
Smietana zawiera 18% tlusczu. Ile gramow tluszczu jest w 0.2kg smietany?
0,2*0,18 = 0,036kg = 36g

zad 6/37
serek homogenizowany zawiera 5,4& tluszczu. ile gramow tluszczu jest w 0,15kg serka?
0,15 * 0,054 = 0,0081kg =8,1g
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T20:46:02+02:00
Zad 2/27
c) 20% z 24godzin = (20/100)*24=(2/10)*24=48/10 godz = 288/60 godz = 288 min= 4 godz 48 min
f)40% z 1200ha = (40/100)*1200 ha = (4/10)*1200 ha=480 ha
i)48% z 50kg = (48/100)*50=(48/10)*5=240/10=24 kg

zad 3/37
c)40% liczby 12=(40/100)*12=(4/10)*12=48/10=4,8
f)10 1/5 liczby 300=(51/5)*300=(51/5)*(300/1)=3060
i)33,3% liczby 196=(33,3/100)*196=(333/1000)*196=65,268

zad 5/27
18%*0,2kg=(18/100)*(2/10)kg=(36/1000)kg=0,036 kg=0,036*1000g=36 g


zad 6/37
5,4%*0,15kg=(5,4/100)*(15/100)kg=(54/1000)*(15/100)kg=810/100000 kg=0,0081 kg=0,0081*1000g=8,1 g
2009-10-11T21:03:48+02:00
0,20x24=
0,4x1200=
0,48x50=
0,40x12=
0,102x300=
0,333x196=

0,18x0,2=