Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T11:44:38+01:00
Imię Sara.

Najważniejsze wydarzenia :
Rozłąka z Tatą,
Pobyt na stancji,
Huczne urodziny,
Wiadomość o Śmierci Taty,
Prawdziwe piekło,
Zamiana z bogaczki w sprzataczkę,
Uśmiech losu,
Szczęśliwe zakończenie
1 5 1
2010-02-12T11:45:32+01:00
Imiona postaci :
Sara Crewe - głowna bohaterka
Maria Minchin - własciciela pensji dla dziewczat
Ermengarda Saint - John
Lottie Legh
Lawina Herbert
Jessie
Rebeka ,,Becky,,
Tomasz Carrisford ,,pan z Indii,,
Ralf Crewe
Ram Dass
pan Carmichael Montmorency - ojciec Duzej Rodziny
Marietta
panna Amelia
żebraczka Anna
kucharka

Wydarzenia
Przyjazd Sary do Londynu
Wizyta na pensji
trudne pożegnanie z ojcem
Pierwsze dni na pensji
Przydomek Sary - księzniczka
tragiczna zmiana w zyciu dziewczynki
sara zostaje służaca
straszny głód - spotkanie z zebraczka
dobre serce Sary , wizyta w piekarni
2010-02-12T11:45:44+01:00
Sara- Największą jej zaletą jest stałość charakteru, którego nie udało się wypaczyć pannie Minchin. Choć początkowo Sara była otoczona luksusem, a potem stała się jedną z najbardziej upokarzanych osób na pensji, wciąż pozostała taką samą dziewczynką - pogodną i pełną godności.

Maria Minchin - właścicielka pensji.Nieraz bardzo niesprawiedliwie traktuje swoje wychowanki. Lubi je tyranizować i czuć swoją władzę. Wobec Rózi nie ma żadnych skrupułów - bije ją z byle powodu.

Amelia Minchin-widzi niesprawiedliwość, z jaką Maria traktuje Sarę, próbuje nawet bronić dziewczynki.

Lawinia Herbert-Jest zacięta i zazdrosna o względy, jakimi cieszy się Sara.

Jessie -wyśmiewa się z Sary.

Lotka Legh -bardzo przywiązuje się do Sary, którą traktuje jak mamę.

Ermengarda Saint John


WYDARZENIA::
Przyjazd Sary do Londynu

Wizyta na pensji

trudne pożegnanie z ojcem

Pierwsze dni na pensji

Przydomek Sary - księzniczka

tragiczna zmiana w zyciu dziewczynki

sara zostaje służaca

straszny głód - spotkanie z zebraczka

dobre serce Sary , wizyta w piekarni

1 5 1