Odpowiedzi

2010-02-12T11:54:48+01:00
Albania: prezydent Bamir Topi, premier Sali Berisha
Andora: współksiążę francuski:Nicolas Sarkozy, współksiążę episkopalny:Joan Enric Vives Sicília, premier Jaume Bartumeu
Austria: prezydent Heinz Fischer, kanclerz Werner Faymann
Belgia: król Albert II, premier Yves Leterme
Białoruś: prezydent Alaksandr Łukaszenka, premier Siarhiej Sidorski
Bośnia i Hercegowina: prezydencja kolektywna:, Haris Silajdžić (Bośniak), Nebojša Radmanović , premier Nikola Špirić
Bułgaria: prezydent Georgi Pyrwanow, premier Bojko Borisow
Chorwacja: prezydent Ivo Josipović, premier Jadranka Kosor
Czarnogóra: prezydent Filip Vujanović, premier Milo Đukanović
Czechy: prezydent Václav Klaus, premier Jan Fischer
Dania: królowa Małgorzata II, premier Lars Løkke Rasmussen
Estonia: prezydent Toomas Hendrik Ilves, premier Andrus Ansip
Finlandia: prezydent Tarja Halonen, premier Matti Vanhanen
Francja: prezydent Nicolas Sarkozy, premier François Fillon
Grecja: prezydent Karolos Papoulias, premier Jeorios Andreas Papandreu
Hiszpania: król Jan Karol I, premier José Luis Rodríguez Zapatero
Holandia: królowa Beatrix, premier Jan Peter Balkenende
Irlandia: prezydent Mary McAleese, taoiseach Brian Cowen
Islandia: prezydent Ólafur Ragnar Grímsson, premier Jóhanna Sigurðardóttir
Liechtenstein: książę Hans-Adam II, premier Klaus Tschütscher
Litwa: prezydent Dalia Grybauskaitė, premier Andrius Kubilius
Luksemburg: wielki książę Henryk, premier Jean-Claude Juncker
Łotwa: prezydent Valdis Zatlers, premier Valdis Dombrovski
Macedonia: prezydent Gjorge Iwanow, premier Nikola Gruevski
Malta: prezydent George Abela, premier Lawrence Gonzi
Mołdawia: prezydent Mihai Ghimpu, premier Vlad Filat
Monako: książę Albert II, minister Jean-Paul Proust
Niemcy: prezydent federalny Horst Köhler, kanclerz federalna Angela Merkel
Norwegia: król Harald V, premier Jens Stoltenberg
Polska: Prezydent RP Lech Kaczyński, premier Donald Tusk
Portugalia: prezydent Aníbal Cavaco Silva, premier José Sócrates
Rosja: prezydent Dmitrij Miedwiediew, premier Władimir Putin
Rumunia: prezydent Traian Băsescu, premier Emil Boc
Serbia: prezydent Boris Tadić, premier Mirko Cvetković
Słowacja: prezydent Ivan Gašparovič, premier Robert Fico
Słowenia: prezydent Danilo Türk, premier Borut Pahor
Szwajcaria: prezydent Doris Leuthard, wiceprezydent
Moritz Leuenberger
Szwecja: król Karol XVI Gustaw, premier Fredrik Reinfeldt
Ukraina: prezydent Wiktor Juszczenko, premier Julia Tymoszenko
Węgry: prezydent László Sólyom, premier Gordon Bajnai
Wielka Brytania: królowa Elżbieta II, premier Gordon Brown
Włochy: prezydent Giorgio Napolitano, premier Silvio Berlusconi
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:34:59+01:00
Albania
prezydent: Bamir Topi
premier: Sali Berisha

Austria
prezydent: Heinz Fischer
kanclerz: Werner Faymann

Białoruś
prezydent: Alaksandr Łukaszenka
premier: Siarhiej Sidorski

Bułgaria
prezydent: Georgi Pyrwanow
premier: Sergiej Staniszew

Chorwacja
prezydent: Stjepan Mesić
premier: Ivo Sanader

Czechy
prezydent: Václav Klaus
premier: Jiří Paroubek

Estonia
prezydent: Toomas Hendrik Ilves
premier: Andrus Ansip

Finlandia
prezydent: Tarja Halonen
premier: Matti Vanhanen

Francja
prezydent: Nicolas Sarkozy
premier: François Fillon

Grecja
prezydent: Karolos Papoulias
premier: Jeorios Andreas Papandreu

Irlandia
prezydent: Mary McAleese
premier: Brian Cowen

Islandia
prezydent: Ólafur Ragnar Grímsson
premier: Jóhanna Sigurðardóttir

Litwa
prezydent: Dalia Grybauskaitė,
premier: Andrius Kubilius

Łotwa
prezydent: Valdis Zatlers
premier: Valdis Dombrovski

Macedonia
prezydent: Gjorge Iwanow
premier: Nikola Gruevski

Malta
prezydent: George Abela
premier: Lawrence Gonzi

Mołdawia
prezydent: Mihai Ghimpu
premier: Vlad Filat

Niemcy
prezydent: Horst Köhler
kanclerz: Angela Merkel

Norwegia
król: Harald V,
premier: Jens Stoltenberg

Polska
prezydent: Lech Kaczyński
premier: Donald Tusk

Portugalia
prezydent: Aníbal Cavaco Silva
premier: José Sócrates

Rosja
prezydent: Dmitrij Miedwiediew
premier: Władimir Putin

Rumunia
prezydent: Traian Băsescu
premier: Emil Boc

Serbia
prezydent: Boris Tadić
premier: Mirko Cvetković

Słowacja
prezydent: Ivan Gašparovič
premier: Robert Fico


Słowenia
prezydent: Danilo Türk
premier: Borut Pahor

Szwajcaria
prezydent: Doris Leuthard
wiceprezydent: Moritz Leuenberger

Turcja
prezydent: Ahmet Necdet Sezer
premier: Recep Tayyip Erdogan

Ukraina
prezydent: Wiktor Juszczenko
premier: Julia Tymoszenko

Węgry
prezydent: László Sólyom
premier: Gordon Bajnai

Włochy
prezydent: Giorgio Napolitano
premier: Silvio Berlusconi

Monarchie:

Andora
współksiążę francuski: Nicolas Sarkozy
współksiążę episkopalny:Joan Enric Vives Sicília
premier: Jaume Bartumeu

Belgia
król: Albert II
premier: Yves Leterme

Dania
królowa: Małgorzata II
premier: Lars Løkke Rasmussen

Hiszpania
król: Juan Carlos I
premier: José Luis Rodríguez Zapatero

Holandia
królowa: Beatrix
premier: Jan Peter Balkenende

Liechtenstein
książę: Hans-Adam II
premier: Klaus Tschütscher

Luksemburg
książę: Henryk
premier: Jean-Claude Juncker

Monako
książę: Albert II
szef rządu: Jean-Paul Proust

Norwegia
król: Harald V
premier: Jens Stoltenberg

Szwecja
król: Karol XVI Gustaw Bernadotte
premier: Fredrik Reinfeldt

Watykan
papież: Benedykt XVI
sekretarz stanu: kard. Tarcisio Bertone
Prezydent Papieskiej Komisji Państwa Watykańskiego kard: Giovanni Lajolo

Wielka Brytania
królowa Elżbieta II
premier: Gordon Brown

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
11 3 11