Odpowiedzi

2010-02-12T11:41:02+01:00
Słowa mazurka dobrawskiego wyrazaja dume polaków ze znałezlismy sie na mapach europy oraz ze zyjemy w wolnym kraju a kiedys za nas musieli walczyc ignac ludzie zeby polska dzis była wolna za to dziekujemy za to ze niemcy nie zabrali nam duzo ziem ta piesn dodaje nam odwagi is piewamy ja na uroczystosciach
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T11:43:00+01:00
Słowa Mazurka Dabrowskiego mówią o wielkiej miłości do ojczyzny,o drorze jaką musieli przejść polacy,by odzyskać niepodległość.Słowa te są symbolem wielkiego patriotyzmu i wiary w lepsze jutro.
4 4 4