Odpowiedzi

2010-02-12T11:46:54+01:00
Witaj Andrzej.
W moim liście chciałbym polecić ci dania naszej narodowej polskiej kuchni.
Najlepszym daniem jest chyba kiełbasa podwawelska lub schabowy, ziemniaki i do tego surówka.Warto sprobować...Od tego jedzenia można się uzależnić.
Polecam i Pozdrawiam.
(twoje imie ;p )

Licze na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T11:52:39+01:00
Warszawa, dn. 12.02.2010r.

Drogi Piotrku !

Piszę do Ciebie, ponieważ muszę podzielić się z Tobą ważnymi informacjami. Otóż dania polskie zwyciężyły na corocznym festiwalu we Francji " To co najlepsze w Europie". Prawda,że wspaniale? Chciałbym Ci polecić parę wyśmienitych polskich dań.
Jak wiadomo na żadnym polskim stole nie brakuje znamienitych potraw. Począwszy od bigosu, skończywszy na schabowym z kapustą. Nasze babcie całe dnie spędzały w kuchni, aby tylko dogodzić rodzinie. Pierożki z mięsem, z grzybami, kapusta smażona, gołąbki , krokiety, żur i barszcz. Na samą myśl o tych potrawach ślinka cieknie. A na myśl o deserze... Zastanawiasz się pewnie gdzie to wszystko pomieścisz. Wypieki naszych mam i babć są bogate i pyszne. Makowiec, babka mazurkowa, pierniczki, kocie oczka. Niejeden obcokrajowiec zazdrości nam tak rozległej kuchni.
Polecam Ci spróbować po kolei naszych ojczystych dań. Zapewne nie pożałujesz.
Zrób to jak najszybciej i opisz mi swoje wrażenia smakowe. Czekam z niecierpliwością na Twoją odpowiedź.

Maks
3 5 3
2010-02-12T12:24:27+01:00
Witaj Wojtek!
Chcę ci polecić polską kuchnię. Ma naprawde wiele zalet. Potrawy smakuja wyśmienicie. Najlepszymi specjałami są:
- kotlet schabowy z kartoflami
- rosół z kurczaka
- potrawki mięsno warzywne.
Naprawdę bardzo Cię zachecam do spróbowania tych potraw. Miłego jedzenie. Smacznego;)
Serdecznie Cię pozdrawiam
Elwira Mirończuk