Odpowiedzi

2010-02-12T11:53:29+01:00
2010-02-12T11:55:12+01:00
Moim zdaniem najlepszym przykładem takiej osoby był nasz kochany Papież Jan Paweł II. Nie bał się komunistów, którzy nas prześladowali w latach dawniejszych. Potrafił stawić czoła róznorakim przeciwnościom losu. Męstwo i odwaga jaką się odznaczał była ogromna.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T11:59:09+01:00
Myślę, że przykładem znanej osoby, która w swym życiu potwierdziła sówj dar męstwa to np. Jan Paweł II czy chociażby męczennicy. I przykładem takich współczesnych męczenników są np. ks. Jerzy Popiełuszko czy Maksymilnian Mria Kolbe.
1 1 1