Odpowiedzi

2010-02-12T11:51:56+01:00
Ćwicz się, żebyś była taka bardzo sławna. Może wykonuj te kroki co artyści z telewizji. ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T11:59:22+01:00
Musisz przede wszystkim systematycznie tańczyć, codziennie po 2-3 godziny. Wchodzić na youtube.com i wpisać nazwę tam np. hip-hop (zalezy co tanczysz) i wtedy mozesz się wzorować na ludziach. Ja chodzisz do szkoły tańca pokaż tym nauczycielom tanca na co cię stać, tancz jak najlepiej umiesz, staraj sie, jak bedzie nowa edycja YOU CAN DANCE. ogladaj kazde odcinki i nasladuj. Jak będziesz się starała może będziesz w grupach zaawansowanych i będziesz przechodziła na kolejne stopnie, az wkoncu bedziesz EXTRA tancerka, a i tancz sobie najlepiej przed lustrem lub nagrywaj sie. Kamerą, albo komórką. I możesz jeszcze przed znajomymi i się nie wstydź, bo będzie Ci trudniej przed szkołą tańca. Popisuj się swoim tańcem na urodzinach. Tylko ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz!. Wykonuj swoje własne układy. Najlepiej z koleżanką.:) Chyba to tyle. ;)) Narazie baaaaaaardzo długo tańcz, do zmęczenia. ! ;;) A później jakoś się ułoży i możesz liczyć na to że zostaniesz sławna ! ;))
1 1 1