Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T12:29:28+01:00
Ministerstwo Edukacji Narodowej - Katarzyna Hall
* Ministerstwo Finansów - Jan Vincent-Rostowski
* Ministerstwo Gospodarki
* Ministerstwo Infrastruktury
* Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
* Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
* Ministerstwo Obrony Narodowej - Bogdan Klich
* Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
* Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
* Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
* Ministerstwo Skarbu Państwa - Aleksander Grad
* Ministerstwo Sportu i Turystyki
* Ministerstwo Sprawiedliwości
* Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji - Jerzy Miller
* Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Radosław Sikorski
* Ministerstwo Środowiska
* Ministerstwo Zdrowia - Ewa Kopacz

Mam nadzieje że pomogłam^^
1 5 1
2010-02-12T12:39:37+01:00
Ministerstwa istniejące w Polsce:

edukacji narodowej
środowiska
zdrowia
finansów
obrony narodowej
rozwoju regionalnego
sportu i turystyki
infrastruktury
kultury i dziedzictwa narodowego
zdrowia
spraw wewnętrznych
spraw zagranicznych
sprawiedliwości
rolnictwa i rozwoju wsi
pracy i polityki społecznej
rozwoju regionalnego
skarbu państwa
nauki i szkolnictwa wyższego
rolnictwa i rozwoju wsi

2 2 2