Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T12:40:48+01:00
- Ania nie zgadniesz z kim się spotykam dzisiaj wieczorem!
- Nie wiem, ale czy to nie bardzo późno jak dla Ciebie?
- Jak na wieczór to dość szybko, bo około 16.
- To rozumiem. Ja wczoraj spotkałam się z Tomkiem.
- Opowiadaj!
- Zaprosił mnie na pizzę. Usiadł pośrodku kanapy, rozmawialiśmu i miło spędziliśmy czas. Było bardzo przyjemnie.
Tobie zyczę tego samego.
- Dziękuję, życz mi powodzenia.
7 4 7
2010-02-12T12:44:12+01:00
Dzisiaj wieczorem spotkałem się z moim kolegą Wiktorem:
-Hej Wiktor- powiedziałem
-O cześć Zbyszek- odpowiedział dość szybko
-Już jest ciemno, może wejdźmy do domu-odparłem
-Zgadzam się, chodźmy - odrzekł Wiktor
Wiktor usiadł po srodku między mną a moim młodszym bratem. Spytałem się czy coś chce przekąsić a on odparł:
- Nie jestem za bardzo głodny. Jest tak przyjemnie, że nie mam myśli o jedzeniu.
Niestety, nastała godzina 23. Powiedziałem więc do niego:
- jest już bardzo późno może odprowadzę cię do domu?
Po namyśle zgodził się.
Bardzo miło spędziliśmy czas. Pożegnalizmy się dość szybko i wróciłem do domu.
7 3 7
2010-02-12T12:44:45+01:00
-cześć
-hej!
-co robisz dzisiaj wieczorem??
-ide do cioci na imieniny więc chyba póżno pójde spać
-ja dość szybko musze odrobić prace domowe bo chce pojechać jutro z rodzicami z brayem na lodowisku tam jest tak świetnie po środku lodowiska jest piękna rzeżba z lodu uwielbiam tam jeżdzić
- aha to super
-raczej poprzednim razem na imieninach cioci miło spędziliśmy czas i było tez bardzo przyjemnie


maasz 10 lijnijek mam nadzieje że starczy ;*
<3' ; ddd
7 4 7