Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T12:47:50+01:00
2²=4
(-2)⁵=-32
(2½)²=25/4
4⁶×4²=4⁸=65536
(-5)⁵=-3125
√1 7/9 =√16/9=4/3
√8 × √2=2√2x√2=3√2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T12:51:51+01:00
2²=4
(-2)⁵=-32
(2½)²=6,25
4⁶×4²=65536
(-5)⁵=-3125
√1 7/9≈4/3
√8 × √2 ≈2,82*1,4≈3,948
2010-02-12T12:56:21+01:00
2²= 4
(-2)⁵= -32
(2½)²= 5
4⁶ ×4² = 4 (do ósmej) = 16387
(-5)⁵ = =3125
√1 7/9 (jeden i siedem dziewiątych) = ?
√8 × √2 = 16 pod pierwiastkiem = 4