Odpowiedzi

2010-02-12T13:06:34+01:00
A) 1,5 * 10 do trzeciej potęgi
b) 2,57 * 10 do potęgi szóstej
c) 5 *10 do minus trzeciej
d)3,28 * 10 do potęgi minus piątej
e) 3,57 * 10 do potęgi szóstej
f) 2,8 * 10 do potęgi minus trzeciej.

.:))
2010-02-12T13:08:22+01:00
1,5*10^3
2,57*10^6
5*10^-3
3,28*10^-5
3,57*10^6
2,8*10^-3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:11:19+01:00
A) 1,5 * 10³
b) 2,57 * 10⁶
c) 5 *10⁻³
d)3,28 * 10⁻⁵
e) 3,57 * 10⁶
f) 2,8 * 10⁻³