Odpowiedzi

2010-02-12T12:57:04+01:00
2010-02-12T12:59:26+01:00
19.30 + 45 min + 60min + 45 min + (2*15min)

Sztuka zakończy sie o godz. 22.30
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:23:12+01:00
Dane
a=45min (czas trwania 1-go aktu)
b=60min (czas trwania 2-go aktu)
c=45min(czas trwania 3-go aktu)
d=15min (czas trwania przetwy)
e=19,30 godz. (godzina rozpoczęcia sztuki)
szukane
x=? (godzina zakończenia sztuki)
rozwiązanie
x=(a+d+b+d+c):60+e
x=(45+15+60+15+45):60+19,30
x=180:60+19,30
x=3+19,30
x=22,30
odpowiedź
sztuka skończy się o godzinie 22,30

pozdrawiam