Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T20:51:01+02:00
Nalezy pamieć :

1 nie zaciskaniu rąk za bardzo na kierownicy – to powoduje sztywnienie w krzyżu i szyi
2 naciskaniu na pedał przednią częścią stopy
3 nie ustawianiu przerzutek zbyt wysoko – to niepotrzebny przeciążający wysiłek dla mięśni
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T20:52:36+02:00
1. Wsiadamy na rower
2 . Odbijamy się dwoma nogami od podłoża
3. Utrzymujemy równowagę
4.Jeżeli nam się udało możemy być z siebie zadowoleni
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T20:55:05+02:00
1.odsunac nozke, o ile wogole jest..
2.sprawdzic czy sa dobre opony,jesli sa miekkie,to wziasc napompowac pompka
3.sprawdzic hamulce
4.gdy juz wszystko jest, ok mozna wyruszyc do jazdy
1 2 1