Odpowiedzi

2010-02-12T13:28:17+01:00
1.Nie powinno się niszczyć przyrody, ponieważ drzewa dają nam tlen.
2.Musimy oddychać czystym powietrzem. ;) pozdro. Myślę, że pomogłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:33:12+01:00
Człowiek nie powinien niszczyć przyrody,ponieważ przyroda jest częścią nas.Gdy ją niszczymy zabijamy siebie.Gdyby nie było drzew to powietrze byłoby strasznie zanieczyszczone.między innymi to dzięki przyrodzie mamy ubrania ,domy,pożywienie i przede wszystkim życie.


1.Drzewa dają nam tlen.
2.przyroda jest ważnym elementem naszego życia między innymi:mamy dzięki niej pożywienie ubrania,napoje.
3.My jesteśmy częścią przyrody gdy ją niszczymy to zabijamy siebie.
4.
1 5 1
2010-02-12T16:10:27+01:00
Nie powinno się niszczyć przyrody bo ona daje nam to co jest nam potrzebne do życia. Drzewa dają ludziom tlen, a my oddajemy dwutlenek węgla, bo im to jest też potrzebne. Jeżeli będziemy o nią dbać różne gatunki rzadkich zwierząt wyginą. Jeśli zanieczyszczamy rzeki niszczymy czystą wodę. Wszystkie zanieczyszczenia w powietrzu dostaję się do atmosfery i nie mówiąc jeszcze o globalny ociepleniu.