Odpowiedzi

2010-02-12T13:46:22+01:00
Jest wiosna wszystkie drzewa są zielone. Pomiędzy nimi na zielonym trawniku stoi szara ławka, za którą rosną krzewy z różowymi kwiatkami. Ptaki śpiewają. Jest wesoła atmoswera.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:46:50+01:00
Według mnie bardzo pięknym zakątkiem w parku jest miejsce obok fontanny.Jest tam szczególnie fantastycznie jesienią, kiedy liście spadają z drzew i tworzą złociste podłoże.Wokół fontanny rosną bujne krzaki i wysokie drzewa. W niektórych miejscach znajdują się bratki i goździki. Korony drzew zamieszkują sikorki oraz dzięcioły.Spacerując jesienią słychać szelest liści. W parku zawsze panuje miły i przyjemny nastrój , ponieważ przebywa tam zazwyczaj mnóstwo ludzi.
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T13:49:18+01:00
Śliczny lasek koło mojego domu ma niezwykły i niepowtarzalny urok jesienią. Jest pełen kolorowych krzewów, drzew iglastych i niepowtarzalnych krajobrazów. Jest tam zawsze tak nastrojowo i słonecznie. Bardzo lubię odwiedzać to piękne miejsce w prawdziwą Polską Jesień. To miejsce pełne magii i jest piękne o każdej porze roku. Najładniej jednak wygląda jesienią, dlatego w tym okresie go opisałam.
1 5 1