Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T13:42:28+01:00
Drogi Mariuszu! Wyszków, dn.5.5.5.

Po twym ostatnim liście, dochodzę do wniosku, że okolica w której nowo zamieszkałeś niezbyt przypadła Ci do gustu. Rozumiem to, i przykro mi z tego powodu. Incydent z kotem sąsiada, nie powinien się powtórzyć.
Słyszałem, że zamierzasz zamieszkać u dziadków, by pomagać im w gospodarstwie. Cieszy mnie fakt, że zmienisz otoczenie i prawdopodobnie będziesz szczęśliwszy. Jednak smutno mi rozstawać się z tak dobrym przyjacielem. Pozostaje mi życzyć Ci pomyślności.
Kiedy będziesz na miejscu, wyślij mi list z twoim nowym adresem, byśmy mogli dalej ze sobą korespodnować.

P.S. zdjęcie jest super. pozdrawiam.

Paweł.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:50:14+01:00
Droga/i......
Nie jest mi łatwo żegnać się z Tobą, ponieważ jesteś mi bliską osobą. Jednak moi rodzice dostali dobrą pracę za granicą, dlatego musimy wyjechać do Anglii. Mam nadzieję, że kiedyś się jeszcze zobaczymy. Ja nigdy Cię nie zapomnę. Będę bardzo za Tobą tęskiniła. Niedługo zadzwonię.


mimulka94
1 4 1