Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:54:24+01:00
Entuzjazm (rzeczownik) - apatia (rzeczownik)
bohaterstwo (rzeczownik)- tchórzostwo(rzeczownik)
śpiący (przymiotnik)- wyspany (przymiotnik)
rozgrzany(przymiotnik)- z chłodzony (przymiotnik)
przyjęty (przymiotnik)- nie przyjęty(przymiotnik)
zapamiętany (przymiotnik)- zapomniany(przymiotnik)
błyszczący(przymiotnik)- matowy(przymiotnik)
grzejący(przymiotnik)- chłodzący(przymiotnik)
nakryć(czasownik)- odkryć(czasownik)
szyć(czasownik)- rozrywać (czasownik)
mówić(czasownik)- milczeć(czasownik)
spaść(czasownik)- nie spaść(czasownik)
zasypiać(czasownik)- czuwać(czasownik)
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T13:55:15+01:00
1.rzeczownik
2.
3.przymiotnik
4.przymiotnik
5.przymiotnik
6.przymiotnik
7.przymiotnik
8.
9. czasownik
10. czasownik
11. czasownik
12. czasownik
13.czasownik
7 3 7