Odpowiedzi

2010-02-12T13:52:02+01:00
Bardzo fajnie jest jeździć na rowerze.Możesz wybrać rower górski, miejski, szosowy.Jeżdząc na rowerze poprawisz swoją kondycję i szybciej dotrzesz do celu.Jazda na rowerze jest także bardzo przyjemna.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T13:52:30+01:00
Droga koleżanko, naprawdę zachęcam Cię do jazdy rowerem, ponieważ jeste to bardzo zdrowy dla Ciebie i przyrody środek lokomocji. Warto ćwiczyć swoje mięśnie jeżdząc tym urządzeniem. Dzięki temu porprawi się twoja kondycja i będziesz bardziej odporna na zmiany pogodowe. Rower to znakomity środek komunikacji, który nie zanieczyszcza powietrza i wszędzie się zmieści. Będzie Ci bardzo łatwo zrzucić kilka kilogramów , jeżeli masz problem ze swoją wagą. Przykłady rowerów to: góral, tandem
1 5 1
2010-02-12T13:55:28+01:00
Czesc aniu. mama kupila mi tydzien temu rower górski, od kad zaczelam na nim jezdzic o wiele lepiej sie czuje i schudlam narazie tylko 1 kg. robie sobie dlugie wyprawy i pol dnia przebywam na swierzym powietrzu. zamontowalam sobie z przodu koszyk na prowiant zebym nie byla glodna w czasie jazdy. musze cie przekonac do roweru bo jesli to zrobie to bedziemy razem jezdzily. szczerze ci powiem ze o wiele bardziej wole wsiąść na rower niz do samochodu. zobaczysz ze jak raz sie przejedziesz to juz nigdy nie bedziesz chciala tluc sie samochodem
1 5 1