1.Wykonaj redukcje wyrazow podobnych
a.4x-5y+7x-3y=
b.11x-11y-23x-45y-7=
c.3x-4+5x+9-11=
d.7x+7y-10-5x-10y=


2.Wykonaj mnożenie
a.3(x-2y+4)=
b.5(3x-3y-7)=
c.6(4x=2y)=
d.2(3x-4y)=


3.Rozwiąż równania
a.3(x-4)=6
b.5x-4=2x+5
c.2x+3=-6x-5
d.2(3x-1)=4(x-3)

3

Odpowiedzi

2010-02-12T14:10:53+01:00
1.Wykonaj redukcje wyrazow podobnych
a.4x-5y+7x-3y=11x-8y
b.11x-11y-23x-45y-7=-12x-56y-7
c.3x-4+5x+9-11=8x-6
d.7x+7y-10-5x-10y=2x-3y-10

2.Wykonaj mnożenie
a.3(x-2y+4)= 3x-6y+12
b.5(3x-3y-7)=15x-15y-35
c.6(4x+2y)=24x+12y
d.2(3x-4y)=6x-8y


3.Rozwiąż równania
a.3(x-4)=6
3x-12=6
3x=6+12
x=6

b.5x-4=2x+5
5x-2x=5+4
3x=9
x=3
c.2x+3=-6x-5
2x+6x=-5-3
8x=-8
x=-1

d.2(3x-1)=4(x-3)
6x-2=4x-12
6x-4x=-12+2
2x=-10
x=-5

2 3 2
2010-02-12T14:17:19+01:00
1.
a.) 11x+2y
b.) -12x-56
c.) 8x-6
d.) 2x-3y-10

2.
a.) 3x-6y+12
b.) 15x-15y-35
c.) 28x-12y
d.) 6x-8y


1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:26:21+01:00
1.
a.4x-5y+7x-3y= 11x - 8y
b.11x-11y-23x-45y-7= -12x - 56y - 7
c.3x-4+5x+9-11= 8x - 6
d.7x+7y-10-5x-10y= 2x - 3y - 10
2.
a.3(x-2y+4)= 3x - 6y + 12
b.5(3x-3y-7)= 15x - 15y - 35
c.6(4x=2y)= 24x + 12y
d.2(3x-4y)= 6x - 8y
3.
a.3(x-4)=6
3x - 12 = 6
3x = 6 + 12
3x = 18
x = 6
b.5x-4=2x+5
5x - 2x = 4 + 5
3x = 9
x = 3
c.2x+3=-6x-5
2x + 6x = -3 - 5
8x = -8
x = -1
d.2(3x-1)=4(x-3)
6x - 2 = 4x - 12
6x - 4x = 2 - 12
2x = -10
x = -5