Odpowiedzi

2010-02-12T14:11:25+01:00
POZYTYWY
- edukacja
- wie co sie dzieje w kraju i na swiecie

NEGATYWY
-propaganda
-uzaleznienia
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T14:14:19+01:00
Pozytwywne:
- mozna sie z nich dowiedziec duzo informacju z roznych dziedzin.
negatywne:
- nie zawsze wiadomosci zawarte w mediach sa prawdziwe.
- ogladanie telewizji wciaga /uzaleznia
-media czesto wyolbrzymiaja sobie pewne sytuacje krzywdzac tym ludzi
- przez media przemoc stala sie dzis modna gdyz ktos kto popelnil jakas zbrodnie od razu zostaje naglasniany i zapraszany do roznego typu studiow telewizyjnych przez to coraz wiecej osob posowa sie wlasnie do morderstw pobic czy gwaltow




mam nadzieje ze pomoglam
pozdrawiam. ;)
1 1 1
2010-02-12T14:20:55+01:00
Negatywne
1.wykorzystanie innego człowieka w celu zabawy.
2.młodzież zadługo siedzi przed telewizorem psując sobie oczy
3.w mediach zadluzo podawanych jest sytuacji związanych z przemocą
4.telewizor i media to pożeracz wolnego czasu
5.informacje w mediach nie zawsze są prawdziwe
pozytywne
1.mlodziez ma dostep do informacji
2.uczymy sie na podst. błędów innych.
1 5 1