Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:19:36+01:00
Król - symbolizuje ludzi despotycznych i rządnych władzy

próżny - egocentryków

pijak - ludzi o słabym charakterze, skłonnych do ulegania nałogom

bankier - tych, dla których wartości materialne są najważniejsze

latarnik - ludzi ślepo podporządkowanych przełożonym

geograf - ludzi mądrych, le ślepo wierzących nauce

lis - przyjaźń i wierność

róża - miłość, kobiecość

wąż - śmierć

baobaby - rozprzestrzeniające się zło, które trzeba niszczyć w zarodku razem z korzeniami

Mały Książę - ktoś, kto uczy się życia, poszukuje przyjaźni, miłości

studnia - woda życia strzeżona przez pustynię, cel

zachód słońca - przemijanie
23 4 23
2010-02-12T14:25:11+01:00
Róża- delikatność ,piękno, miłość . Lis- mądrość , przebiegłość ,oswojenie Wąż -zło , śmierć pilot - samotność , zgubienie geograf- mądrość , powierzchowność Latarnik - odpowiedzialność , skrupulatność ,sumienność Próżniak - za patrzenie w siebie ,egoista Bankier-materializm ,skąpstwo , chciwość Król- władze , wyższość , duma Pijak - słabość,smutek , wstyd
9 2 9