Odpowiedzi

2010-02-12T14:22:18+01:00
Środki masowego przekazu,element kultury masowej
2010-02-12T14:23:16+01:00
Media to prasa, radio, TV. To to co my używam. Z medii możemy się czegoś dowiedzieć, np. jak jest na świecie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:23:22+01:00
Media? zamieszczone sa rożne informacjie ze swiata
z zycia gwizd, plotki itp.
Jest to miejsce masowego przekazu,
czasami takze nie odpowiednich informacji
Są łatwo dostępne