Odpowiedzi

2010-02-12T14:25:13+01:00
X=3,5
y=1 1/4 +3,5
y= 1,25+3,5 = 4,75
z= (1 1/4 +3,5) -1,5
z=4,75 - 1,5= 3,25
Obw= 3,5+4,75+3,25= 11,5 dm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:25:23+01:00
Takie to trudne??

I 3,5
II 3,5 + 1,25
III 4,75 - 1,5

3,5 + 4,75 + 3,25=11,5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T14:26:29+01:00
Bok A ma 3,5 dm
bok B ma 4,75 bo : ( jeden i jedna czwarta to 1,25) czyli 1,25 i 3,5 to 4,75
bok C ma 4,75 ins 1,5 czyli 3,25


ob - to wsyzstki boki razem czyli
ob to 3,5+4,75+ 3,25 razem to 11,5 dm