Odpowiedzi

2010-02-12T14:30:26+01:00
Mozesz narysować to ze np. umiesz ortografie czyli kilka zasad
!!
50 1 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:31:35+01:00
Jestem uzdolniona plastycznie i chętnię pomogę Ci w wykonaniu jakiegoś rysunku. Mogę również pomóc Ci w trudnych zadaniach. Musisz jedynie zwrócić się do mnie, a ja napewno pomogę Ci zrozumieć. Moim talentem jest także wyrozumiałośc, ten dar który otrzymałam od Boga pozwala mi długotrwale wysłuchiwać czyjeś problemy bez znudzenia. Jesetem wdzięczna Bogu za wszystkie łaski. ; )
36 1 36