Odpowiedzi

2010-02-12T14:32:01+01:00
1. Nie wycinać ich
2. Palić w kominku gazetami
3.
1 5 1
2010-02-12T14:33:35+01:00
Sposobami oszczeszędności drzewa może byc
-oszczedzanie kartek
-zbieranie makulatury
-oddawanie makulatury do putmtow gdzie sa na nowo przetwarzane
- dbanie o srodowisko
-,,sprzatanie swiata"
-palenie weglem kamiennym


i wszystko co spowoduje ze wycinanie lasow zmniejszy sie
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:35:01+01:00
1)Codziennie je podlewać.
2) Nie zrywać liści.
3) Nie niszczyć kory drzewa.
4)Co jakiś czas psikać sprejem na korniki itp.
5) Nie ścinać drzew.
6)Nie zasłaniac mu dostepu do światłą.
7)Bądz ostrozny w lesie na biwaku ,aby nie robic ogniska ania nie podpalac roslin.
8)Staraj sie zbierac makulature.

Myśle zse pomoglam.
4 2 4