Odpowiedzi

2010-02-12T14:34:20+01:00
58 * 1/50=1,16
58+1,16=59,16
59,16*100=5916 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:34:55+01:00
58zl-cena jednej akcji przed wzrosnieciem
58zl+1/50*58zl-cena jednej akcji po wzroscie

58zl+1/50*58zl=58zl+1,16zl=59,16zl-cena jednej akcji po wzroscie
59,16zl*100=5916zl-cena za 100 akcji po nowej cenie

100 akcji po nowej cenie kosztowalo 5916zl :))

2010-02-12T14:42:05+01:00
1/50 = 2%

58 zł : 100 = 0,58
0,58 x 2 = 1,16

58+1,16 = 59,16
59,16 x 100 = 5916

za 100 akcji po nowej cenie trzeba zapłacić 5916zł