Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T14:48:45+01:00
1)
Podróż dookoła świata
Europa. Atlas świata
Atlas geograficzny
Geomorfologia
Geografia fizyczna Polski
Geografia i wartości
2)
Światy dziecięcych znaczeń
Kiedy dzieci się dąsają
Dzieciństwo i dorastanie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:57:36+01:00
TE KSIĄŻKI MAM, OPRÓCZ TYCH CO NIE WIEM AUTORÓW :)

Podaj tytuły książek, w których występuje wyraz "dzieci"


"Dzieci z Bullerbyn" - Astrin Lindgren
"Dzieci pana astronoma" - Wanda Chotomska
"My, dzieci z dworca zoo" - Christiane F.

Wymień 6 książek, które w tytule zawierają pojęcia geograficzne

"Pan Samochodzik i zagadki Fromborka" - Zbigniew Nienacki
"Anaruk chłopiec z Grenladii" - Czesław Cętkiewicz
"Pacyfik" - (nie wiem)
"Piękna straszna Amazonia" - Arkady Fiedler
"Na podbój Arktyki" - (nie wiem
"Przylądek dobrej nadziei" - (nie wiem)
1 5 1