Odpowiedzi

2010-02-12T15:01:12+01:00
Serdecznie zapraszam do bal , który odbędzie się w Olimpii

będzie nie samowita rozrywka , bal odbędzie się 16.07.1997 r.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • m666
  • Początkujący
2010-02-12T15:05:52+01:00
Mam wielki zaszczyt zaprosić
Wszystkich Bogów i Herosów
na bal karnawałowy.

Odbędzie się on 15 lutego na Olimpie. Impreza rozpocznie się o godzinie 19.00. Przewidywane atrakcje to konkursy z nagrodami, w tym konkurs na najlepszy strój karnawałowy. Nie zabraknie dobrej muzyki i dobrego jedzenia.

Prosimy o przybycie w przebraniach.

Dla chętnych dzień przed balem o godzinie 15.30 odbędzie się kurs tańca towarzyskiego, na który serdecznie zapraszam zarówno damy, jak i panów.

Liczę na to, że nikogo nie zabraknie,
Zeus.

***

Nie wiem dla kogo ma być to zaproszenie, więc najwyżej zmień. :)
5 4 5