1.oblicz: **to znaczy do potęgi 2 x znaczy razy
a)-5-6+(-16)=
b)372:(-4)x(-3)=
c)-159-(-162):(-9)**=
D)-23+19+45+(-27)+35=
E)-125x(-15)x(-4)x(-1)x(-20)=
F)-16+25+(-34)+18+45=
G)-25x(-5)x(-12)x(-30)x(-4)X(-1)=
H)4x(-5)+15=
i)342:(-3)x(-2)=
J)-155-2x(-5)***=
tylko nie same wyniki bo zglosze spam

3

Odpowiedzi

2010-02-12T15:12:32+01:00
A)-11-16=-27
b)-93x(-3)=279
c)-159-(-162):81=-159-(-2)=-157
d)-4+18+35=49
e)1875x4x(-20)=7500x(-20)=-150000
f)9+(-16)+45=38
g)125x360x4=45000x4=180000
h)-20+15=-5
i)-114x(-2)= 228
j) -155-2x(-125)=-155+250=95
1 2 1
2010-02-12T15:19:23+01:00
A)-5-6+(-16) = -11-16 = -27
b)372:(-4)x(-3)= (-93)x(-3) = 279
c)-159-(-162):(-9)²= -159-(-162):81 = -159-(-2) = -159+2 = -157
D)-23+19+45+(-27)+35= = -23+19+45-27+35 = -50+99 = 49
E)-125x(-15)x(-4)x(-1)x(-20)= 1875x(-4)x20 = -7500x20 = -150000
F)-16+25+(-34)+18+45= -16+25-34+18+45 = -50+88 = 38
G)-25x(-5)x(-12)x(-30)x(-4)X(-1) = 125x360x4 = 180000
H)4x(-5)+15= -20+15 = -5
i)342:(-3)x(-2)= -114x(-2) = 228
J)-155-2x(-5)³= -155-2x(-125) = -155+250 = 95
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:01:07+01:00
A)-5-6+(-16) = -11-16 = -27
b)372:(-4)x(-3)= (-93)x(-3) = 279
c)-159-(-162):(-9)²= -159-(-162):81 = -159-(-2) = -159+2 = -157
D)-23+19+45+(-27)+35= = -23+19+45-27+35 = -50+99 = 49
E)-125x(-15)x(-4)x(-1)x(-20)= 1875x(-4)x20 = -7500x20 = -150000
F)-16+25+(-34)+18+45= -16+25-34+18+45 = -50+88 = 38
G)-25x(-5)x(-12)x(-30)x(-4)X(-1) = 125x360x4 = 180000
H)4x(-5)+15= -20+15 = -5
i)342:(-3)x(-2)= -114x(-2) = 228
J)-155-2x(-5)³= -155-2x(-125) = -155+250 = 95
1 5 1