Odpowiedzi

2010-02-12T14:58:11+01:00
Zawiadomienie
Mam zaszczyt zawiadomić państwa, iż 24 lutego 2010 roku odbędzie się konkurs recytatorski organizowany przez (firmę) Apollo. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych przebiegiem turnieju do Warszawy na ulicę Kwiatową 13, który odbędzie się o godzinie 16.00. Będzie nam bardzo miło gościć państwa na zorganizowanym konkursie.


Z poważaniem
Apollo
1 5 1
2010-02-12T14:59:24+01:00
UWAGA!
Dnia 21 lutego 2010 odbędzie się konkurs recytatorski. Serdecznie zapraszam na godzinę 11.30 do GOKu w Mińsku. Za każdy udział czeka podarunek i pyszny obiad. Bardzo zachęcam do wzięcia udziału.
Apollo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:00:32+01:00
Dnia 15 lutego br. na Wielkim Placu odbędzie się konkurs recytatorski organizowany przez boga Apolla. Spotkanie rozpocznie się o 10.30 ! Każdy chętny jest proszony o przybycie punktualnie. Po uroczystym rozpoczęciu wszyscy zgromadzeni będą mogli zaprezentować swoje umiejętności. następnie Wielki Apollo wyłoni zwycięzcę, który otrzyma nagrodę.
Serdecznie zapraszamy!
1 5 1