Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T14:56:14+01:00
Ogłoszenie
Uwaga! Zgubiłam lusterko. było malutkie i koloru białego. Kto znajdzie proszony jest o kontakt pod nr 509396285. Za znalezienie czeka 5 000. Albo sowita nagroda. ;]
2010-02-12T14:58:48+01:00
Dnia 12 lutego 2010 roku zaginęło lusterko niewielkiej wielkości, ze srebrną ramką. Na znalazcę czeka nagroda w formie gotówki.
Kontakt telefoniczny 234567888
e-mail [email protected]
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T15:14:49+01:00
Ogłoszenie !!!
Zgubiłam lusterko koloru czerwonego było małe. Dla znaleźcy oferuje nagrode w wysokości 10 000 złotych. Kontakt pod numerem 567456329 albu e-meil [email protected]

Licze na naj
1 5 1