Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T14:57:02+01:00
Objekt
posiadać
w
Strach
z
dla
odpowiedzi
nie
stary
2010-02-12T15:01:01+01:00
Gegenstande - obiekt
eignen - posiadać
in den - w
Angst - Strach
vom - z
fur - dla
reagiert - odpowiedzi
nicht - nie
alt - stary
2010-02-12T15:30:57+01:00
Gegen to przeciw, a stad do miasto, ale nie wiem jak to jest po polsku
eignen -nadawać się (do czegoś)
in den - to może znaczyć do czegoś, ale to się tłumaczy w zdaniu
Angst- niepokój, lęk, strach
vom-zasłabnąć
fur-futro, a für -dla
reagiert-reagujący
nicht-nie
alt -lat