Odpowiedzi

2010-02-12T15:01:45+01:00
Zdaje mi się, że
2 do potęgi drugiej
lub
1 do potęgi piątej


ZAPRASZAM NA MOJE ZADANIA :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T15:02:54+01:00
1^5=1
-2^2=-4
-0,5^2=-0,25
-1/3^5=-1/243
A więc najmniejszą liczbą jest ostatnia -1/3 do potęgi 5 ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T15:03:29+01:00
1^5=1
-2^2=4
-0,5^2=0,25
(-1/3)^3=- 1/27
Najmniejsza jest liczba (-1/3)^3
^- do potęgi
1/3- ułamek