Odpowiedzi

2010-02-12T15:02:15+01:00
Dzięki muzeum mozemy poznać dawne obyczaje, stroje itp. Muzea nas same zachęcają swoimi zaletami, żebyśmy je odwiedzili.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T15:03:04+01:00
Muzea przypominają nam o wielu rzeczach.O dawnych ludziach ,wydarzeniach i przedmiotach,są najlepszymi nauczycielami historii.
2010-02-12T15:03:13+01:00
W muzeach są wystawy sztuki dzięki którym można pooglądac ciekawe dzieła sztuki. Odwiedzając muzea ukulturalniamy się.