Odpowiedzi

2010-02-12T15:01:25+01:00
Gniezno
Kraków
Warszawa
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T15:02:04+01:00
1. Giecz[4] 860 (?) – pomiędzy 980 a 1038
2. Poznań / Gniezno ok. 940-1039/1040
3. Kraków 1039/1040-1079
4. Płock 1079-1138
5. Kraków 1138-1290
6. Poznań 1290-1296
7. Kraków 1296-1596/1609
8. Warszawa de facto

Kraków de iure 1596/1609-1795
9. Warszawa 1918-1939
10. Lublin 1944-1945
11. Łódź 1945
12. Warszawa od 1945 a konstytucyjnie od 1952 r.
13 4 13