Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T15:07:03+01:00
1. znajdujemy w nim wiele informacji szybko a w encyklopedi szukalibysmy 3 razy dluzesz
- poznajemy dzieki komunikatorom i nie tylko przyjaciol

2. Szkodzimy swoim oczom przez promieniowanie
zbyt duzo czzasu przed nim spedzamy zamiast na swiezym powietrzu
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:08:45+01:00
1. ułatwia dostęp do informacji, wiele transakcji można załatwić za pośrednictwem internetu
2.dzieci mają dostęp do treści dla nich nieprzeznaczonych, wirusy komputerowe,uzależnienia od internetu
2 3 2
2010-02-12T15:13:49+01:00
1. Internet jest przydatny i potrzebny.
-Internet jest bogatym źrółem informacji, możemy szukać tego co nas interesuje. Sprawdzać pogodę , wiadomości ze świata.
Internet jest źródłem niewyczerpalnej wiedzy, nieograniczonych możliwosci.
Argumenty
- Internet jest nieograniczonym źródłem informacji
- Możliwość uzyskania odpowiedzi w krótkim czasie
- Można przeczytać tekst książek
- Można porozmawiać z drugą osobą
- Źródło rozrywki
- Możliwość nauki języków obcych
- Możliwość robienia zakupów internetowych
- Można załatwiać sprawy biznesowe
2.Kontrargumenty
- Może być źródłem demoralizacji młodzieży
- Długotrwałe korzystanie z Internetu może stać się nałogiem
prosszzę . licze na najjjjj ;]
2 3 2