Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:07:19+01:00
Kocham, kocham na zawsze i na wieki. nie zamknę oczu niech same zamkną się powieki. do kiedy jestem tutaj do kiedy jestem z tobą mam za zadanie chronic naszą miłośc.
2 5 2
2010-02-12T20:38:45+01:00
Kocham, kocham na zawsze i na wieki. nie zamknę oczu niech same zamkną się powieki. do kiedy jestem tutaj do kiedy jestem z tobą mam za zadanie chronić naszą miłość.

Albo jest też piosenka co się zaczyna kocham kocham
Taka

Kocham, kocham, kocham
nowy dzień mnie wita rozpalony słońcem
a chce się krzyczeć, że będzie gorąco
mam nawet ochotę pisać nowe teksty
bo już cię nie kocham, wreszcie
ale co poradzę, że nuta w tych rytmach
jest taka ohydnie romantyczna
wolę polać wokół kilka shotów
i dać sobie spokój