PROSZĘ O POMOC!!!Trzeba znaleść w słowniku związków frazeologicznych co oznaczają podae poniżej związki frazeologiczne;
-Wyglądać ja cień
-Bać się własnego cienia,
-snuć się za kimś jak cień,
-usuwac się w cień,
-nie ma w tym cienia prawdy,
-wyjsc z cienia.
Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-02-12T15:08:11+01:00
Boi się własnego cienia o człowieku lub zwierzęciu: ktoś jest strachliwy, wszędzie widzie niebezpieczeństwo` ○ Ja z nim na warcie nie będę stał. On się boi własnego cienia. ○ Sporo było również takich, co bojąc się własnego cienia, dla innych bywali bezwzględni.

usuwa się w cień ktoś zachowuje się tak, że jego działalność przestaje być zauważalna dla innych
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:19:43+01:00
1.byc schorowanym,slabym-wyglada bardzo zle
2.bac sie wszystkiego
3.chodzic za kims
4.oddalic sie od wszystkiego
5.kłamstwo
6.wrocic do zycie<niedoslownie>
9 1 9