Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:08:44+01:00
Funkcja regulacyjna nerek to funkcja zapewniająca stałość składu i objętość płynów ustrojowych, zapobiegająca wydalaniu substancji niezbędnych dla ustroju (glukoza, aminokwasy).
2010-02-12T15:10:48+01:00
Funkcje nerek to
-regulecyjna
-wydalniecza

wchodzą one w skkład ukladu moczowego
narki sa to parzyte narzady o ksztalcie zblizonym do fasoli