Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T15:18:44+01:00
1.Jest miłość ojciec waż będzie jak miłosierni
2 nie mam pojęcia ...
2010-02-12T15:19:18+01:00
1. nie mam pojęcia:)
2. Wszystko Co uczyniliście jednemu z tych barci moich najmniejszych mnie uczyniliście.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:06:53+01:00
jak bedzie miłość ojciec wasz jest miłosierny




bracia uczyniliście co uczynili jednemu z tych moich najmniejszych