Odpowiedzi

2010-02-12T15:22:24+01:00
1.W co ubierasz się najchętniej
2. Która sukienka ci sie podoba
3.Czy potrzebujesz tych ubrań aby zostać zaakceptowanym. dlaczego
4, która sukienka ci sie nie podoba
5 czego nie nosisz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:34:34+01:00
1.ich ziehe gern bequeme Jeanshose und Sweatshirt an.
ubieram chetnie wygodne jeansy i bluze.
2.Besonders gefallt mir ine elegantes Kleid oder ein weiBes Hemd
szczegolnie podoba mi sie elegncka sukienka labo biala koszula
3.ja sehr oft brauche ich bestimmte Klamotten zum Beispiel wenn ich in die Schule gehen.
tak bardzo czesto potrrzebuje konkretnych ciuchow np gdy ide do skzoly.
4.Die breite Jenashose und sehr kurze Rócke gefallen mir nicht .
szerokie jeansy i bardzo krótkie spodniczki nie podobaja mi sie.
5.ich ziehe eine gelbe Pullover und grune Hose nie an .
nie ubieram nigdy zoltego swetra i zielonych spodni.
1 5 1