Błagam ! praca domowa na jutro ! pilnie potrzebuje !
krótko opisz obraz "Urodzinowa uczta heroda".
Kim jest tancerka przedstawiona na obrazie ?
Kto to był herod ?
Co się wydarzyło ?
Która to ewangelia ?
z góry dzięki za pomoc : )

2

Odpowiedzi

2009-10-11T21:17:19+02:00
Tancerka to jego córka.Herod był królem Palestyny\<głowy nie dam>Córka pieknie zatańczyła herodowi. Tak się mu spodobało że powiedział żeby prosiła o co chce.Ta pod namową matki poprosiła o głowę Jana Chrzciciela na srebrnym półmisku.Herod spełnił prośbę.Do bibli głowy nie mam więc w tym nie pomoge
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T21:53:56+02:00
Młoda piękna dziewczyna o długich i kręconych włosach, która przedstawiona jest na obrazie jako tancerka, to córka Heordady. Siedzi ona wśród innych gości przy boku Heroda. Herod, to król judejski, odpowiedzialny za rzeź niewiniątek, a tradycja chrześcijańska głosi, że chciał zabić Jezusa.
Córka Heordady obiecała tańczyć pod warunkiem zabicia Jana Chrzciciela.Namówiła ją do tego matka.
Jest to ewangelia św.Mateusza