Mam zadanie z Excela i nie wiem jak zrobić by były liczby nieparzyste pod rząd zaczynając od 101. trzeba zastosować odpowiednie kopiowanie. nie mam tego w notatce więc nie wiem prosze pomózcie bo to ważne dam naj :]
z góry dziaa :**

3

Odpowiedzi

2010-02-12T15:24:33+01:00
Wpisujesz kolejno 101, 103, 105, 107 - zaznaczasz 4 kolumny i przeciągasz ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:24:53+01:00
Spróbuj najpierw napisac 101, niżej 103 i pozniej zaznacz obie komórki i przeciągnij w dół.
2010-02-12T15:38:59+01:00
Tamte odp są złe.
Możesz próbować wspisać np
=B2+D2
gdzie pod B2 będzie 101 a pod D2 będzie 2.
Może za pomocą $ blokując B się uda?